با تور استانبول به بهشت عاشقان مد و لباس سفر کنید
نوشته شده توسط : admin

 

استانبول اسمش با مد و خرید گره خورده و همیشه در لیست پر‌طرفدار‌ترین مقاصد خرید دنیا‌ قرار گرفته است. از یک طرف بازار‌های سنتی و اغلب تاریخی پر از اجناس رنگارنگ که تماشای آن‌ها ساعت‌ها سر‌پا نگه‌تان می‌دارد و از طرف دیگر فرش‌ها و قالی‌های ترک که مهم‌ترین سوغات استانبول می باشد تا زیور‌آلات، ظروف مسی و برنجی، قوری و قهوه‌جوش و قلیان و البته شیرینی‌های وسوسه‌انگیز ترکی.

مراکز خرید استانبول که بهشت عاشقان مد و لباس نام دارد پر از بوتیک‌های شیک با پوشاک اروپایی و ترک، در کنار کلی مراکز خرید بزرگ دیگر که سرزمین برند‌های خوش‌نام و دوست‌داشتنی‌اند و اغلب در فصل‌های حراج استانبول تخفیفات خوبی دارند. پیشنهاد ما برای عاشقان مد و لباس وخصوصا خانم های شیک پوش سفر به استانبول با تور استانبول نوروز 96 است که می توانید انوع پوشاک با بهترین طرح و برند را انتخاب و تهیه کنند. حال به معرفی چند مرکز خرید در استانبول می پردازیم

 

معرفی چند مرکز خرید در استانبول

 

 

 مرکز خرید جواهیر استانبول:

 مرکز خرید جواهیر استانبول بزرگترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا که بیش از صد برند برتر جهانی از پوشاک و جواهرات گرفته تا اسباب‌بازی و رستوران، در آن شعبه دارند. این مرکز خرید شش ‌طبقه در قلب شهر واقع شده و دسترسی راحتی دارد اما معماری‌اش کمی پیچیده و گیج‌کننده است؛ بهتر است قبل از رفتن، نگاهی به نقشه‌ طبقات و مغازه‌ها در وب‌سایت این مرکز خرید بیندازید. برند‌های آشنایی مثل بنتون، آدیداس، اسپریت، کانورس، دبنهامز، لیوایز، زارا، مانگو و ماسیمو‌دوتی در جواهیر شعبه دارند.

مرکز خرید  کانیون استانبول:

اجناس مرکز خرید  کانیون استانبول گران ولی بی‌نظیر می باشد , بوتیک‌های کانیون لوکس و گران‌قیمت‌اند اما نظیرشان را در مراکز خرید دیگر شهر جهان پیدا نمی‌کنید؛ برند‌هایی مثل بانانا‌ریپابلیک، تامی هیلفیگر و آن‌تیلور فقط اینجا شعبه دارند و البته رستوران‌های گرانی که در شهر رقیب ندارند. معماری خاص و زیبای این مرکزخرید چهار طبقه، یک جایزه‌ معماری مهم هم برده و آن را حسابی معروف کرده. این مرکز خرید همیشه در فصل حراج خرید استانبول حضور فعال دارد و می‌توانید لباس‌های مارک‌دار دلخواهتان را در حراج‌‌های آن با قیمت‌های کمتری بخرید.

برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور استانبول , بلیط استانبول و هزینه تور استانبول به وبسایت زیر مراجعه کنید

 

www.alefbatour.com





:: برچسب‌ها: قیمت تور استانبول , بلیط استانبول , هزینه تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: